Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Sunday, October 10, 2010

Ajak kawen??




Hurm..sedih-sedih. Siang nanti,pakwe aku dah nak kawen. Sape nak kawen dengan aku nih? =(

Baju yang aku dah siapkan hari tu mau letak mane?

Crown yang aku cari hari tu mau bagi siape?

Cincin couple yang dipilih haritu siapa nak pakai?


10/10/10--->tarikh yang sangat lawa. Tentu nya ramai yang akan memilih tarikh ini untuk mengabdikan sesuatu yang istimewa. Sama ada tarikh tunang,kahwin. Ataupun declare,atau pun sesi meluahkan perasaan CINTA pada yang diminati(ala-ala confesss gitu)

Aku?errmm..aku mau confess apa ya?hurm..saya sayang kamu!kamu!kamu!kamu! (sila senyum meleret k..kalau tak reti,sila tiru macam saya =)

Tahniah kepada yang kawen esok (err..harini la). Semoga berbahagia ke akhir hayat =)
Bestnye dapat tarikh lawa..ehe..gatai!




Dah..saya suda ngantuk =)
sebelum tu,i nak dedicate lagu kat uoll.. ingin tahu lebih lanjut tentang lagu ini?klik SINI



7 comments:

Zunurain Salleh said...

sweeet...he3.....
best kan klau dpt tyme tarikh mcm ni...
lps ni 12/12/12

MyraLove =) said...

tulah..sweet kan
12/12/12..haihhhh sempatke nak kejar..hahaha
time tu kalau umor panjang,baru berape bulan abis blajo..ka xpelah..ahak! =)

kisah abu nawas said...

mau aku kawen

paan said...

pakwe kamu ?? syeikh muszaphar ker ??

MyraLove =) said...

@kisah abu nawas: =)

@paan: aissshh..jgn disebut name itu,nanti daku bersedih kembali..ahaha

paan said...

hahaha.. yg dah pergi itu biarlah dia pergi..lupakan..haha

Entri terbaru -> Uninstall Software Dengan Bijak

MyraLove =) said...

@paan : xpe-xpe...sms and dato' sani sudah tiada...dr faiz masih lagi solo..kaching! ;)

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails