Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Monday, October 4, 2010

Cintamu tidak cukup Sempurna Buatku!

Kenyataannya,
Cintamu adalah nadiku.

Hanya untuk memilikinya,

Aku sanggup pertaruhkan segalanya.


Bila cinta itu ku peroleh,

Diri terasa bahagia.

Janji diukir dalam setiap nafasku.

Engkaulah yang satu,
Tiada dua apa lagi tiga.

Namun,

Dalam diri hanyut diombak cintamu,

Aku sedar,

Cintamu tidak cukup sempurna.


Maafkan diri ini.

Cintamu harus juga ku lupakan.

Demi mendapat yang lebih sempurna dari dirimu.
Tidak mampu untuk aku menegahnya.


~Maafkan aku sayang~


Aku terpaksa,

Meninggalkan cintamu yang hangat itu,

Dikala diri ini tunduk,

Sujud mengharapkan cinta yang MAHA AGUNG.


P/S: Apa-apa lah kan,Semalam mode study sampai nak rak..hehe. So,bila fokus study ni,sambil dengar lagu-lagu yang mengalun jiwa..hambik,keluarlah benda-benda camni. Aku tau hasilnya entah ape-ape. SO? aku bukannya masuk kelas sastera pun. Ini sekadar kesukaan aku. Ape aku rase nak tulis,aku tulis. Ini tempat aku menulis,jadi..kalau ada yang rasa nak muntah tu..muntah jer...hehe. Aku pun tatau na ltk nama apa..sajak?gurindam..mungkin teka-teki ;)

14 comments:

WONG SIKAMPUH said...

Salam knl mba,..Aq dah memfollow blog ini

toyolkiut said...

..cinta itu karut..

MyraLove =) said...

wong sikampuh,
salam kenal juga =)

MyraLove =) said...

TK,
kenapa pelak karut?memang cinta itu xnampak dan buta..tapi ia suatu perasaan y realiti =)

nur said...

wah.. puitis nya

ALL IN ONE

MyraLove =) said...

nur,
piutis?hehehe..konon je kot puitisnye..sesaje je =)

kisah abu nawas said...

siapa tuh pacarmu dan cintamu sob

uswah islam said...

kenapa harus ditinggalkan kawand kan hangat loh..hehe

Hikmah Teladan said...

study semalaman apa tidak lelah dan capek sob

tomo said...

jadi sedih deh membacanya

MyraLove =) said...

kisah abu nawas,
siapa?errmm..kamu mahu?hahaha

MyraLove =) said...

uswah,
hahaha..hangat memanglah hangat..tp perlu yang lagi sempurna lah =)

MyraLove =) said...

hikmah,
lelah memang lelah..tp cukup punya inspired :)

MyraLove =) said...

tomo,
kenapa pula sedih?
itu kan mahu kejar cinta hakiki

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails