Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Tuesday, October 26, 2010

Tetapkan Hatimu ~

Hati terasa lega. Usaha yang sekian lama sudah berada dipenghujungnya. Bahagia mendapat ulasan positif dari lecturer. Bahagia juga melihat tumpuan audience ketika kami bemberi ‘penyampaian’ itu. Percayalah,semua audience mendegar dengan asyikkk sekali setiap patah yang keluar dari mulut kami especially ayat-ayat dari mulut aku yang sangat menyentuh sukma..aha!



Pi blah dengan perasan itu. Ok stop,saya mau ceria-ceria ini hari. Hmmm.. Anda pernah rasa marah?marah yang tidak terhingga? Kalau aku,jarang dapat marah tidak terhingga ni. Maksud tidak terhingga ni,kalau aku lah...rasa sangat marah,sampai rasa panas badan,menggeletar dan akhirnya air mata dengan sendirinya tumpah.Sumpah,bukan aku saja-saja nak buat drama air mata.

Mesti orang akan salah faham. ‘kau sedih ke?’ padahal,rialitinya kita tengah marah berapi. Cuma bezanya,saya talak tau mau marah macam mana. Kena marah air mata keluar sebab sedih. Marah orang pun air mata TERkeluar jugak,adeyhhh..dimana hilangnya kekerasan itu?

Owh wanita,jangan terlalu lemah.Grrrr

Tapi,better macam tu kot. Dari marah berapi sampai bagi efek pada orang lain. Baiklah marah berapi itu hanya aku yang tanggung. Walaupun sepatutnya aku marah balik orang tu kan. Sebab memanglah salah orang tu. Tapi,aku ni berhati lembutttt..hahaha,marah orang,sendiri yang terima. Faham? =)

Sama je efeknye. Kalau hambur balik orang tu dengan kemarahan kita,confirm letih kan?yelah..duk cakap-cakap,takkan nak naik kaki tangan kot..padalah,aku nih pompuan. Bettter lah macam cara aku tu kan. Tapi,cara ini tidak digalakkan..hanya orang-orang yang sabar je boleh aplikasikan benda ni yer =)

Mau istirehat seketika. Kepedihan malam tadi masih terasa. Hati terasa tawar untuk meneruskannya sehingga tamat. Tapi,tanggungjawab masih diatas bahu ini. Marah macam mana sekali pun,aku tetap perlu teruskan memikulnya. Biarlah,aku yakin aku kuat,aku sangat-sangat perlukan sokongan kawan-kawan. Disaat aku sudah tawar hati,mereka pula yang berubah fikiran untuk kembali menyokong. Ini yang membuatkan aku mendapat kembali rasa itu.



Lambatnya dirasakan hari jumaat itu.huh..


Jadi,tolonglah ceria wahai cik Myralove (takde orang nak cakapkan..cakap sendirilah kan..haha)


4 comments:

Zunurain Salleh said...

y paling cmey adalah cik pinky wlaupun bajunyer bwrana oren..so sweet~~~

maisyah said...

kasihan myralove..

ms muda2 dulu..(ngee..tua da..)pernah tau marah menggeletar + air mata..tapi ada lg dahsyat..tangan laju ja sambar itu olang..
Duss! ambik! ..(setan bertingkat2 time ni..)
sekarang..selalu tahan diri..huduhla kalau berulang lg..

نورازرين بت عريفين said...

wah..power rangers lah!!

MyraLove =) said...

@pinky n aen : =)

@kak maisyah : waaa..ganaz tu kak,saya xmmpu camtu..selalu tahan je..pling xtahan pun nangis sendiri..ahak,malu je kan..huhuh

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails