Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Tuesday, October 12, 2010

Anda tidak dialukan



Sedih+ celaru+ buntu+ berwalang hati+ tidak tenteram+rasa macam nak menjerit je+ stress(walaupun tak buka buku pun) + SEDIH = donno why.

Grrr...tolong sesiapa boleh carikan ubat hati untuk aku. Kenapalah susah sangat nak faham HATI? nak faham hati sendiri pun ada masalah,macam mana nak faham hati orang lain?alahaiii..kesiannya kat orang yang menjadi mangsa ketidakfahaman aku kepada hatinya..ada ke?haha. Sori,entry merepek malam ni. Coz perasaan bercampur baur.

Satu hari happy sangat sampai kena tegur 'amboi..happy nya dia hari ni..sangat happy..sampai naik geram. Asyik menyakat orang je' See..ini masalahnya bila aku happy..mood sedih pun berlumba-lumba nak jugak datang. Konon lah kan..haha =) --> try to maintain my sweeeet and creamer smile..HOH!

Hohh..dimanakah gelang pelangi itu?aku mau lihat pelangi malam ni..huwaaa. Ok stop! Cerita benda lain lah pulak.






Pelawat blog yang tidak dialukan
. Waaa gempak tak isu ni?heheh
Tadi ada baca blog someone ni,dia sangat geram sama anonymous yang sangt tidak dialu-alukan,yang sangt pengecut datang buat hura-hara kat blog. Kalau boleh semua entry dia nak komen.

Kalau komen berkaitan ok lah jugak...tapi komen sampai men-down-kan mood orang..apa kes?Dah la pengecut. (sorilah..malam ni i emo sikit..jadi anda,anda dan anda pun kena baca dengan emo jugak yer)

Kat imthinker pun ada jugak..Tapi dia just masuk dalam ym pingbox je. Memang sangat-sangat sakit hati,tapi just i je lah yang tahu kan.

|

|

|

|




Pergh..perihal manusia kecut ni..dah la masuk blog orang,ingat dia masuk web miRc ke? terus-terus tanye


- asal plez -- (wat the totttt?)
~i nomad --(ambik kamu,ingt aku nak layan ke?aku lyn tu pun sbb konon2 berbudi bahasa..cehh)


-kalau tak nak cakap sudah!berlagak gila
~? --- (period ape mamat ni--aku rase dia lelaki)


Sekali,lama lepas tu dia membisu,terkesima kah atau tertidur didepan lappynya,itu yang aku fikir. Sebab dia tak out pun. Tiba-tiba dia mencelah balik


-Suka merapu rupanya..patutlah ---(dia pergi gali semua aku punya profil)
~so wat?--- (aku sudah mau bengang)

-Makan gaji ptptn tu elok2,ramai kawan aku xdpt loan tau! --(aku rase mcm nak terajang je dia nih kalo ada depan aku)

-Tu gambar you ke?tak lawa pun..berlagak je lebih ---(cis mamat terlebih makan chisdale ni!)
~so wat?janji kekasih i cakap i lawa--- (aku suda ada jalan..hehe)

-huh..sori to say dear..itu cuma duniawi,you tak takut ke di akhirat nanti rambut u tu dibakar? ---(peghh..dey mamat,u baru lepas makan barbiturat ke?ade ke aku tunjuk rambut aku?mmg sah benggong. Mungkin juga buta IT,yelah..mungkin dia tengok gambar kat ym aku tu..haha..aku dah gelak2)

-Dah la,malas nak duduk sini lama2bukannya best pun..buat tambah dosa je tengok aurat u-- (ayat pinjam dari mane entah)
~owh..dosa,mungkin dosa memfitnah.tak best?dipersilakan blah

-huh..ambiklah u punya page yang u pinjan dari google ni.lagipun,makin sakit mata i ni. dah la sombong ---(derr..ape kes ni)
~mak cakap jgn cakap dgn orang y tak dikenali

-first imprssion maaa..budi bahasa budaya kita----(cesss sekali lagi..dia ajar aku budi bahasa tu)
-thanks for ur lesson of budi bahasa..bagusnya,i tak pernah pun belajar sebelm ni ttg budi bahasa..thankssss aloooot!--(hambik kamu)

-nanti diakhirat,kulit u,rambut u yang u tunjuk tu semua kena bakar..so dear,time tu i tak boleh tolong u.. ---(huh...please lah!!!)
~u nih mesti y jenis tak pandang pompuan,nampk pompuan pun tundukkk je kan.

-wat the f***!--- (hahahah..dia sudah marah..perkataan tu dia tulis penuh ye..)
~thanks god i tak tahu maksud dia..haha.so no feeling.. ---(yeah..aku juga mampu buat dia hot..dia ingat dia je bleh buat aku hot?sori lah beb..)

|

|


|

Last2 banyak lagilah dia duk main tarik2 tali rafia dengan aku.HAHAH sekali jatuh terlentang...lari tak cukup tanah dia,dah hot sangat.hahaha...

Datang blog orang nak ceramah tak tentu pasal. Kalau ceramah baik tu,memang aku terima. Ni ayat dah la kasar gila..plus nak maki hamun lagi..huh..ini punya orang pun ada ka? dah la pengecut. Tak nak tu bagi blog dia,takot kantoi..huh..bleh jalan la.

11 comments:

Anonymous said...

kahkahkahkah! cm tau je blog sape tu..hehee..um..gmbar sape kt ym tu? kesian dia..xbaik tau mesti dia bengang gile mse ckp pasal xpndg pmpn tu..haha! nice one!

paan said...

len kali , jgn di layan laa.. lagi ko layan , lagi dia seronok kot..

Entri terbaru ->Uninstall Software Dengan Bijak

diriku said...

he2...sabar je lah..tak pun block je anonymous ni..settle..

MyraLove =) said...

@misya:tau eh?opss..hhaha.gambar model mane ntah,sbb suka ngan warna baju tu je..hehe.haah..mmg dia hot la tu..

MyraLove =) said...

@paan: mungkinlah kot..tak layan,org dah masuk page kita..kang nampak sgt sombg nya..skali layan,orang tak betul rupanya ;))

@diriku: kat sini alhamdulillah xde anonymous gitu..cuma aritu je sesat mai mana tak tau =)

toyolkiut said...

agaknya ia marah kt org lain punya blog,
tp blog org yg xde kena mengena jd mangsa..

MyraLove =) said...

TK,
mungkin kot..plus ade kecelaruan minda..haha
tu y xleh beza mane satu betul mane satu salah tu

penaberkala said...

haha, ada gak eh kes macam ni?
sabor je lah

secret admirer kot,kah3

MyraLove =) said...

@penaberkala : admirer lah sangt macam tu,admirror adelah..grrr..hahaha

Rizkyzone said...

bingungggggggggggggg aq mau coment apa, aq msh belum bisa memahami bhsa malaysia, kalau masalah anonimouse blog saya juga banyak, tp tk apalah, moga komentar q g OOT, oy kalau ketemu personilnya Group Band LESTARI mohon di izinkan lirik lagunya saya posting, soalnya saya suka bgt sama lagu2 malaysia, kedepan saya akan sering bikin postingan lirik lagu malaysia

MyraLove =) said...

@Rizky: haha..its ok.bahasa malaysia kan lebih kurang aja dengan bahasa indonesia..i guess =)

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails