Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Wednesday, October 20, 2010

Permaidani - Aris Ariwatan




Permaidani

Rimbun dan redup kasihMu
Kau tempat ku berpayung
Di manakah lagi dapat ku rebahkan
Rasa gundah ini

Nun Kau teguh di sana
Pengasih dan penyayang
Pun ku masih terleka
Meneguk ihsanMu
Walau ku sedari

Oh... nyamannya
Bila diperlukan rinduMu
Mengimbaulah sentosa

Bentangkan ku permaidani
Dari baldu berwarna putih
Moga tak ku terasakan
Cubaan yang ku galas ini
Kepada Mu titianku
Hijrahkanlah diri ini



Teringat time majlis makan malam satu waktu dulu,ada sorang ni nyanyi lagu ni.Boleh la,tak mo komen lebih.Dah lama terlupa lagu ni,bila dia nyanyi baru teringat balik.ehe. ;)
Lagu ni sekali dengar macam jiwang,dua kali dengar plus hayati..owh,untuk yang MAHA ESA rupanya.


P/S : Sebenarnya sangat letih plus malas nak buat entry bertulis,tapi nak jugak dapat entry bertanggal 20102010 ni. So,nak main copycat lagu or isi,macaM tak best.Akceli tak suka sangat cam gitu,sebab aku nih suka bercakap menulis. Kalo boleh banyak aku nak taip..ahaha,percayalah saya sangat rajin.

Buku-buku
BUKAN bersifat AKADEMIK pun dah lama aku tak sentuh. Sebab..aku rajin SANGAAAAT sekarang nih. Blogging sudah membuatkan hobiku itu ditolak 25darjah ketepi.Tapi,tak pe..sikit je 25 darjah tu,nanti aku tarik balik 50darjah.

Owh,aku sudah rajin merepek =)Jom buat LAB REPORT! ;)
(eh,sangat panjang aku punya p/s kan..ahaha)

No comments:

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails