Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Wednesday, April 3, 2013

HARRODS

Bulan  3 tak beli apa-apa pun untuk diri sendiri (sempena birthday ..uwerkkkk). So ape lagi, sambil memikir-mikirkan duit sempat ke tak nak allocate kan..hahah..gi pusing-pusing kat 1 facebook : Bonda Hafey ni. Da banyak kali aku beli kat sini (lebih dari 1 tu kira banyak la kan)



Setakat ni beg ni dah curik Hati aku...tidakkkk..keretaku mau dibayar roadtaxnye bulan 6 nih. Nak kena menabung kenduri kawen :(

Combine pulak dengan Purse ni..aduh...meleleh ayak liuq :(



Tak Tahu kenape mengapa dan bagaimana aku boleh sangat tertarik kat warna merah-merah ni. Padahal aku sangat lah FANATIK HIJAU youuu..dari kecik2 dulu-dulu lagi. 


Yeahh.. Ini 1st beg aku beli kat sis BONDA HAFEY ni :D lawa tak?hehe. MERAH ok! tak tambah lagi handbag yang aku beli kat KOREA aritu. PINK!(err..aku nih warna paling alergik adalah pink,tp tatau camne at that time boleh pilih pink)





Yang nih aku beli kat sis tu jugak..bagi kat mak aku..ahaha..mude giless kan cutting. Aku salah bajet,saiz dia kecik je (macam orang muda bila mak aku pakai. Nasib la mak aku baru 40++ )  ;)


So....sape-sape yang berkenan nak beli HARRODS beg dll, boleh la add akak tu ;) nanti cakap kat dia..aku yang promote (supaya aku boleh beli beg yang 1st tu dengan harga diskaun gila-gila)


Beli dengan akak tu best!sangat friendly.. harga pun ok =)
Dan jangan risau...CONFIRM ORIIII (ni statement dari FB akak tu)



''minta maaf,buat masa ini,saya tidak terfikir lagi untuk menjual brg2 harrods yg x original @ yg tiruan ya..buat masa ne,selagi saya ne meminati harrods personally,memang semua nya 100% authentic,genuine,original from london,bukan replika ya.dan from london bukan bermaksud MADE IN LONDON ya.kalau mau made in london belum ada lg utk harrods,selama yg sy tau.kalau yg sy xtau tu,xpastila pula ya hihihi harap maklum..''




Kenapa tulis ni? aku tak dibayar pon,cuma rasa nak review page akak ni. Sebab aku puas ati plus aku memang minat HARRODS ni (yeke?) hahah



2 comments:

Unknown said...

Same ! i hate pink. tapi tahun nih mate banyak suka warne pink instead of my favourite color, orange. urgh !

Anonymous said...

mybetsodds - youtube - videodl.cc
mybetsodds. youtube · mybetsodds youtube to mp3 · mybetsodds · mybetsodds · mybetsodds · mybetsodds · mybetsodds.

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails