Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Wednesday, October 6, 2010

Pakwe aku E- LI - EANNN =(


OK,sedih mode --->

'pakwe aku dah nak kawen ujung minggu ni'

'bohong lah ko ni..ingat aku nak percaye ke?'

'tak nak caya sudah..aku nih nampak je hepi..tapi dalam sedih tau'
(sambil buat muka tak bersalah)

'jap..ko biar betul?'


'betullah..dia kawen dengan doktor'
(muka jujur pulak)

'ala...rilex la...kat sini kan ramai lagi
ORANG..ko carilah kat sini pulak' (sambil tunjuk-tunjuk kat budak-budak kelas aku.erk?)
'
tak mau..pakwe aku tu special'
(sambil buat muka manja)

'apa yang specialnya?orang jugak..' (sambil dah ala-ala kaunselor)

'tak...lain..pakwe aku
E-LI-EANNN' (terus dengan muka manja)

-That person pun pandang aku...pandangan yang penuh dengan perasaan...grrr..perasaan apa yer?hahaha. Mungkin rasa nak sepak..haha.


Saya mau yang depan tu,sebab dia sangat bergaya dengan motonya yang bewarna hijau =)


Cerita dipetang hari pulak. Tadi dengan bangga tahap cemerlangnya aku terbang ke mid nak mencari kek dan hadiah. Saya sangat 'bangga' dengan KESELEBEKAN saya tadi(sebab pagi tadi terlewat bangun..ehehe), dengan code book 4,file lagi..sangat rilex berlegar-legar diruang legar mid tu. Yelah,nama pun pergi lepas habis kelas =)

Eh..jap..rasanya tadi macam aku terserempak dengan AKASHA!!hehe..ok,rasa macam tak salah orang tadi =) HENCEMMM (nasib lah kan kalo salah orang..free je orang tu dapat pujian aku..'anda sangat beruntung')

Masa balik sekali lagi that person ask me :
'kau pergi body shop tadi beli hadiah kawen ke?'(aku buat muka blurr..lupa sebenarnya)

'yelah..kata pakwe ko nak kawen ujung minggu ni'

'OWH..haah..beli hadiah untuk dia'
(sambil tarik muka sedih)
'
Lupakanlah dia..dah jadi husband orang pun'


'eh..sori yer..not yet. Selagi belum salam tangan tok kadi..selagi tu dia pakwe aku'
(muka gigih)

'up to you lah...'
(malas)

'tak pe..aku akan berusaha sampai ke tarikh 10/10/10 ni..aku akan cuba' (dengan muka yakin)



Dah la,nak cerita benda hepi pulak la.kononnn.hehe

Hepi Birtday to RAIN!


Yeah..genaplah dikau sekarang 23..ahaha. Semoga sentiasa berbahagia.


Best sangat tadi main bola. Dah lama tak exercise macam tu.

|

|

|

|

|

|

|

=)

No comments:

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails