Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Friday, October 1, 2010

SAYANGKAH? 'sesuai ke tajuk ni?' =)

Disaat aku kesunyian menghabiskan masa dalam keriuhan
Tetiba hati diusik satu perasaan.
Apa benar rasa itu ada?
Apa benar aku dihatinya?
Apa benar aku penting buatnya?

Tetapi mengapa aku dilayan begitu?
Aku seakan tali yang boleh ditarik lepaskan.
Itukah aku dimatamu?
Semurah dan semudah itu?
Tidak berhargakah perasaan ini?

sesekali aku tunggu kehadiranmu
Sesekali aku benci dirimu
Aku benci janji-janji manismu
Janji yang kau tak mampu lakukan!
Aku benci!
Benci kerna permainkan perasaan ini.

Pergilah engkau jauh.
Jauh dari hati ini.
Berikanlah aku peluang merasai kebahagian
Kebahagian jauh dari kepura-puraan.


Grr..donno lah. Ap punya mode malam ni. Actually nak share video je dengan korang semua. Sebab aku baru tengok kat FB tadi. Sekali klik je new post. lancar je jari aku bergerak taip tak hape-hape benda kat atas tu. Maaf yer..saya memang selalu begini. Kalau tetiba anda terjumpe gurindam ke..hape ke yang aku tak mampu bagi tajuk tu..hmmm tau-tau jelah. Itu sebab jari aku tetiba bergerak...hehe.


But please yer jangan buat spekulasi ape-ape. Ini tiada kaitan dengan yang hidup apatah lagi yang dah tiada. Ini sekadar meluahkan perasaan yang tiba-tiba rasa nak express bila tengok video lagu kat bawah. Sebelum ni penah dengar. Tapi buat bodoh je. Hari ni hayati sekali dengan lirik..perghh..sangat sedihhhh..tatau why. And thats why boleh wujudnye benda kat atas.




SAAT LAFAZ SAKINAH- FAREAST




2 comments:

Anonymous said...

hua..kenapakah? tp sajak tu cm best le..buat sendirik eh?

MyraLove =) said...

Err..bestke?
tah la misya..klik je NEW POST terus tertaip sajak ni. tanpa edit2..lancar je..tah salah tatabahasa pun malas da nak tengok..hisy..mood sedeh malam ni..keke

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails