Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Sunday, August 29, 2010

Contest Teman Sejati By Emieysandra

Salam to all~

TEMAN SEJATI?hurmm..sepanjang hidup aku kat uni ni dah hampir 3 tahun..ramai yang aku jumpa. Tapi,hanya mereka-mereka ini yang sentiasa menjadi tempat pertama untuk bercerita masalah,tempat bergelak ketawa,tempat BERGOSIP! =) dan yang penting nak pergi mana-mana pun mesti dengan diorang. Yup,dari hari first daftar lagi kita dah serasi bersama. Sangat sayang korang!



Untungnya kita selalu satu kelas. Dan selalu pergi MJ sama-sama =) Kita sama-sama fikirkan hal kita. Kita bukan jenis kawan yang pentingkan diri. Kalau sorang susah,semua terasa. Kalau sorang sedih,semua nak hulurkan bahu *sobsob* kalau sorang dapat note,semua akan ada copynya. and,kalau sorang 'phd' satu-satu subjek, yang lain akan menuntut walaupun xsampai phd jugak..master pun jadi la.

Walaupun kita berempat tak dapat 1 kolej,itu tak jadi hal sebab hujung minggu je..cik pink & cik blue datang bilik kitorang (cik green & cik purple) atau pun kitorang pergi bilik korang lepastu berkampung ramai2 =) every week kot ;)



Kita selalu join aktiviti sama-sama sampai kita sangat femos dikalangan senior-senior dengan pangilan POWER RANGERS!*kureng-kureng* Kita punyalah kiut miut,boleh diorang panggil kita power rangers..heh. Kalau sorang tak datang miting,rasa macam semua tak nak pergi sebab tak semangat,tak cukup ahli la katakan.

Dan sekarang,bila senior-senior dah takde..junior-junior pun panggil POWER RANGERS jugak..adeyyyh.

Yang paling tak boleh lupa..kita pergi mendaki gunung sama-sama *walaupu ade orang lain jugak..kira aci la tu=)* Gambar kat tengah tu..ada jugak manusia yang ADA HATI nak snap gambar kita curi-curi dari atas gunung..eceh =)

tengok tu..cik pink n cik purple sedang asyik bergambar. cik green tengah melantak sebiji muffin *lapar weyh* dan cik blue tengah layan perasaan letih mendaki..hehehe =) (klik gambar diatas untuk tumbesaran berganda)



Kita jadi mentor pun sama-sama. Apa lagi,asyik pergi kem la..ha..ini yang best,mestilah kita akan pergi bersama=)
selalu lah dapat cipta kenangan bersama-sama. Walaupun plan kita nak pergi bercuti selalu terbantut..takpe..kita masih boleh mencuba.


Ah...tiba-tiba terkenang program student exchange yang kita dapat dulu..macam elok je..cik pink and cik blue dapat kat BANDUNG and cik green with cik purple dapat kat SINGAPORE..

haaii..walaupun hanya kita je yang tahu apa yang jadi..tapi,perasaan seronok tu tetap terpahat dalam hati tau..ahaks! Yelah..kenangan kita pergi ISC *international student centre* sama-sama*ingat akak tu yer*. Kenangan pengalaman kita pergi buat passport sama-sama with TOBI & ZAUL yang sangat lah banyak cabarannya..tapi apa-apa pun,Tetap terpahat dimemori ini.


Dan,ini lah gambar yang paling aku suka..susah kot nak pilih gambar paling best nih..yelah banyak sangat gambar kita berempat..eheheh=)
Walaupun aku macam terjauh sikit..tapi kita semua tetap cun disitu
--> Kem Jati Diri Mentor,Nur Bukit Unggul, Sepang (14-16/8/2009) <--


Kepada sesiapa yang nak buat n3 teman sejati dalam masa yang sama termasuk dalam contest by cik emieysandra ni..boleh la klik situ --> friendsfriendsfriends <--- Due nya 30 0gos ye =)


Mangsa tag =)
|

|

gummy
Nazrah

8 comments:

Zunurain Salleh said...

tq cik green
frenz 4ever....
muaxxx
from cik pink

نورازرين بت عريفين said...

Ak power rangersS@cIK bLUE..alhamdulillah ak dpt kwn best mcm korang..semoga ukhwah kita berpanjangan, and next time dh kawin jgn lupa jemput hehe..smlm dh pg kedai pengantin,belek2 baju bersama cik pink n cik purple(saje kami gatai masuk kedai tu amik aura n cuci mata)hehe..nnt weh wat reunion tau..ley tgk nak korg bpe org..mane tau nak wat menantu..hihi..k lah..da

MyraLove =) said...

RAIN,
macheh2 =)

AEN,
bukan ngn cik purple la..ngn aku la...haiiyaa =)
eleh..na cakap dia tengok suit putih-putih la tu..hehehe..malu la tu ;)

emieysandra said...

thanks sudi join contest emieysandra..
accepted..
gudluck nyer!
~_^

aSmiDar said...

ehh..teringin nak join la..nnt eh..hehe

MyraLove =) said...

thanks emiey =)

MyraLove =) said...

asmidar,
cepat-cepat..jom join ramai2 =)

syida_wani said...

best n3 nih...
sayang korang!!!!
frenz forever..
with love: cik purple..:)

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails