Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Saturday, August 21, 2010

Giveaway Raya Mrs Nor


Lawa kan barangan deco english style ni. Kredit to blog Hobi dan Kehidupan. Sebabnya,kat sini macam-macam jenis design dan barangan deco english style yang aku boleh cuci mata. Lawaaa.

Sebenarnya,sebelum ni aku takdelah minat pun benda-benda macam nih. For me,benda-benda ni semua 'macam perempuan!' ahak! "kau tu sapo weyh??" ade yang rasa nak sekeh aku kan..hahaha..itu dululah,masa aku masih belum baligh *hahaha*

Yelah..my mama pun sangat suka membeli + mengumpul benda-benda ni. Tapi,probnya..my ma nih simpan dalam kotak je..so,macam mana aku nak terpikat kan. hehehe.

motifnya disimpan dalam kotak...sebab taknak rosak!sayang katanya..hahahah...lawaakk,takdelah..motif utamanya sebab rumah dulu bukan rumah sebenar kitorg,so..kalo dah buang kotaknya,nanti nak pindah rumah..tak kejenuh cari kotak..dah la mahey,susah pulak tu nak carik,plus yang pentingnya lawa (aku ke yang cakap tu?)

Tapi,bila dah pindah rumah awal tahun haritu..ape lagi...my ma beraksi sakanlah menghias pinggan mangkuk,teko,cawan..err apa lagi eh yang ada kat rumah aku tu yang seusia dengan gambar kat atas ni?ape-ape jelah. Ha...time tu lah baru terbukak mata aku yang luas nih..."eh..lawa rupanya benda-benda ni.." hehehe

So..sekarang..aku pun dah sama menggilai benda-benda macam ni. Betulll..SANGAT-SANGAT LAWA. Dekat blog shop mrs Nor nih..perghhh..tahan je jiwa aku nih tengok. Nasiblah aku makan gaji dengan ptptn lagi..kalo tak..haaaiiihhh ~

Kalau korang tak percaya,meh klik sini * lawalawalawalawalawa-Beli lah sekali yer*

Gambar kat atas tu sebenarnya untuk GA. Dah lama sebenarnya aku tengok GA ni (yelah..suka gi jalan2 kat blog mrs nor ni..cuci mata jer =(

Kalo lah dapat hadiah GA tu...haiiiihh..mesti my ma sangat-sangat lah teruja kan. Conferm lah aku letak kat rumah ma,dah tu..nak letak rumah sendiri blom lagi berumahnya ..ehek.. =)
Rumah baru tu pun macam dah dekat dah dengan rumah mrs Nor nih.. (yeke?ishh..hehe..maap,saya pendatang baru).
Balik nantii,boleh tunjuk2 kat my ma blogshop ni..mesti punya la~

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails