Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Friday, August 20, 2010

Bahang Asmaraloka =)


sekarang aku sangatlah touching *ehek*








Aku sudah mula terasa bahang asmaradana dari encik-encik,buah hati-buah hati *saje je taknak sebut puan-puan kan*. mereka ini sayang baaaaanngattt sama gue. *FINE!*

Malas la nak sebut kerja-kerja aku yang bertimbun macam berjuta-juta lemonade tu..hurmm. Blom plus lagi dengan kerja program tu plus lagi mid-sem test yang sangatlah teruja nak jumpa aku next week. Haaaiihhh.. so,memanglah aku takde masa nak berblogging nih *hoh,yeke?hek la!*

psssstt..tadi dah usha-usha dah contest dari beberape blog *study weyh!*

okek



~ PLANNER OF THE DAY ~
p/s : TVOM = time value of money


now till < 12pm
---> kemas bilik, basuh baju, lipat baju, CARI NOTES zaman tok kaduk


12 pm < TVOM < 2pm
---> menunggu ketibaan my 'Buddy' datang nak ambik notes =)
(sbb tu kena kemas bilik..malu weyhh)


2pm < TVOM < 4pm
---> jalan-jalan pergi fac kejap *jalan ke?rajin giler!*
---> Hantar lab report theory structure yang aku buat selama 4jam bermula pd
pukul 4 pagi tadi *ye,last minit!* memang TVOM!
--->pegi department chemi jap..antar kad raya kat dr ezzat.eh..bukan,kad
undangan ke majlis Perkahwinan aku IHYA'
--->jumpa pakcik cafe -baru nak tempah makanan..doa2 lah dapat
--->berangkat ke 9th kolej *berkampung disitu*


4pm
< TVOM < 7.24pm
--->rehat,sembang,online *sangatlah tak sedar diri* beli makanan berbuka


7.24pm< TVOM < 9.45 PM
---> BERBUKA ,solat (mistawi),


9.45 < TVOM < 10.30 pm
---> berjalan ke kfc. *ade date dengan ydp..ahaks! * date power rangers dengan ydp sebenarnya
*saya malas sebenarnya*




10.30 < x <TVOM> ----> R*E*H*A*T

No comments:

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails