Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Friday, August 27, 2010

Laptop/komputer korang lelaki ke perempuan ni?



Tau tak ada statement mengatakan 'men are from mars and women are from earth' ? pernah dengar je,tapi tak faham ape-ape pun ;)

Atas tu selingan je..now,mari kita tengok@ check korang punya laptop/komputer tu ape jantinanya sebenarnya?info ini dikopicokelat dengan izin dari 1 blog time aku BW iaitu blog wan gerrard. Mari kita cuba =)


Bukak 'Notepad'
Copy and Paste perkataan dibawah

CreateObject("SAPI.SpVoice").Speak"I love YOU"

Pastu save as file notepad tu dan letak tajuk i love u.vbs

Orait korang dah save kan, klik pada file tersebut, pastu dengar suara lelaki atau perempuan? Tu je .


So?korang punya apa?aku punya perempuan...ingat lelaki,frust sangat..ahaha..memang nak kena lempang.. =)
sila bagitau anda punya laptop/komputer punya jantina..kalau nak bagitau jantina anda sekali pun tak pelah..aha!


*ayat I Love You tu boleh diubah jadi I Hate You jika komputer/laptop anda buat hal sampai anda rasa nak hantuk-hantuk laptop/komputer anda. Sila lah cuba ye =)

2 comments:

Zunurain Salleh said...

lap top aku "gurl"
hahaha....
nsib..klau x kena pkai tdung la tyme nk buka lap top...he9

syida_wani said...

gurl jgk la wey..ade ke yg laki....???

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails