Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Tuesday, August 10, 2010

Terbang Dengan Hanya RM 1! BETULLLL


TIKET MURAH!! tak percaya? Tiket berharga RM 1. tak percaya tengok gambat kat atas betul-betul.

Jom! kita pergi cuti-cuti Malaysia + Singapore + Thailand + Indonesia + + +
Cepat-cepat..cuma 6 hari je =)

Saya dah tempah. Buat masa sekarang cuma boleh fikir untuk balik time hujung sem 2 jer..haaaihh.. nak rancang nak pergi ronda-ronda pun susah,sebab masih jauh lagi tempohnya..takut la pulak ada apa-apa. Memang ada apa-apa pun. ggrrr...PRACTICAL!

Tapi,apa-apa pun...cepat-cepat korang semua pergi tempah tiket yer. Kalau pergi bercuti tu..boleh la belikan saya buah hati tangan =)


Ok, Time to sleep...esok kelas pukul 8 pagi! Malas - malas rilex-rilex sudah =)

~Klik SINI kalo mahu tempah ~

2 comments:

najib said...

baru kiter tahu rupanya kedua otak saling mengisi satu sama lain,ingat sebelah otak jer.Kiter dulu fikir kalo pakai tangan kiri,guna otak kanan,tangan kanan guna otak kiri.Thank saudari


p/s memang comel saudari hehehehe

MyraLove =) said...

najib,
haah,otak memang saling mengisi..sy pun ingt mcm tu dulu2 =)

;)

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails