Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Tuesday, August 24, 2010

cikpia's birthday giveaway



Sekarang bersambung kembali sesi GA kita..ahahah ~sila layan je ye=)~
GA ni dari cik pia bersempena birthdaya dia esok (25/8)
~hepi birthday to u~
hepi birthday to u~
~hepi birthday to cik pia~
HEPI BIRTHDAY TO U!
=)


cdgan *termaktub dlm syarat GA*
: blog cik pia dah best dah..tp bagi saya,macam gelap je...kalo saya,saya suka warna warni =)


magsa tag *juga termaktub dalam syarat GA*
Leila
p/s:sapa nak join bleh klik banner tu yer..cepat,arini last =)

3 comments:

cikpia said...

thanks for joining dear..... penyertaan diterima....!!!!

MyraLove =) said...

waaww...cepatnya cik pia ni aprv =)

- elina - said...

saya suka warna warni jugak
:)

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails