Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Saturday, August 21, 2010

~My_OnLine_Shopp 1st Giveaway Sempena Aidilfitri~

'Create
Make your own banner at MyBannerMaker.com!

kan aku dah kata tadi..hari ni aku gila kentang sikit..sudah berapa banyak GA and contest aku dah join hari ni. Almak lumlah selama aku berblogging nih...dulu tu je sekali aku terjebak..ahaha. enough! =)


ini Ga dari My online shopp

Blog ni ada jual macam-macam..yang paling best aku tengok tadi (dah la tengah lapor)
kuih raya yang gggggrrrr. menggugat kelaparan aku..
haiihh..tak tahan aku tengok..sedap2 dan lawa2 sumenya..
lagi...ada jual detox foot patch,
and..yang antara aku teruja tu..ada jual alas seterika ajaib..hmmm..jgn terkejut..kalo nak tau...jom pergi terjah blog nih... =)

No comments:

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails