Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Saturday, August 7, 2010

Saya nak peluk kamu lagi boleh?



Tenang je rase hati dapat tengok kamu.
kamu mesti takde perasaan kan bila saya tengok kamu.
Tapi saya tak sedih pun.
saya faham segala-galanya.


Saya kalau boleh nak sentiasa berkepit dengan kamu.
Saya nak peluk kamu sentiasa.
kemana-mana saya berada saya harap kamu pun rasa nak peluk saya.
Tapi saya tahu,kamu malu
Biarlah~


Mungkinkah ade perasaan jelous dihati kamu bila si dia mencul dalam hidup saya?
Saya selalu bertanya 'kamu jelous ke?'
Tapi kamu tetap diam dan tetap dengan wajah selamber.
Saya sedih kamu tau tak bila kamu buat riaksi macam tu
Siapa saya dihati kamu?
Kamu nak permainkan perasaan saya ke?



Pernah dulu seorang wanita muncul,
dia cuba untuk mendekati kamu.
Saya cuma memandang sepi..PEDIH.
Mesti kamu tak paham pandangan saya tu kan?



Kamu merelakan wanita itu memegangmu.
Kamu seperti selesa walau apa pun yang wanita itu lakukan
Tapi bila saya?
Kamu seperti sudah muak itu semua
walaupun saya hanya kadang-kadang cuba untuk menyentuh kamu


sebenarnya saya tak sanggup nak tengok wanita itu menyentuh kamu
Tapi saya kuatkan jugak untuk memandang
supaya saya nak kamu rasa yang saya tak kesah
walaupun masa tu saya rasa hati saya sakit sampai nak pecah
saya tetap berdiri disitu..MEMERHATI



Kamu selalu begitu.
Sampai bila kamu nak baget cool?
Sampai bila kamu nak terus begitu?
Adakah sehingga saya sudah rasa letih?
adakah sehingga saya sudah rasa kalah?



Kamu kejam!
kamu senyum,tapi kamu macam tak gembira
Kamu senyum,tapi macam bukan untuk saya seorang


Cakap lah!
siapa saya pada kamu?
cakap lah!
saya nak tahu
kalau benar kamu tak mahu bersama saya
cakap terus terang
si dia memang sentiasa mendepangkan tangannya


tapi saya tetap mahu berada disisi kamu
saya sayang sangat kamu
saya tak sanggup kehilangan kamu
saya tak sanggup berpisah dengan kamu
saya nak sangat peluk kamu...


Tapi,kalau kamu tetap membisu saya faham
saya pasrah.
Biarkan hati ini mengubat laranya sendiri
Tapi,saya nak kamu tahu..
saya sentiasa sayang kamu...FJ


Tengok..cool je kamu senyum FJ



Si dia yang sentiasa mmikat jiwa..greeny


peace!! hahaha

5 comments:

zUnUrAiN said...

"FJ" stands for???

faryzh said...

waa...nice entry..menusuk kalbu.cewahhh.gud2..

MyraLove =) said...

RAIN,
fj?rahsia..mane leh publish

faryzh,
menusuk ke?sorilah..hahaha

syida_wani said...

haha..FJ xde mata...hehe..
RAIN, FJ stands 4 faveretku jambu..hakhakhak..

MyraLove =) said...

syida ,<-- (sebut ala2 HTK pgl name gominam)

takde mate pun tetap buah hati aku tau
ewwww...pleasss,tak sesuai beb..no..no..no.

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails