Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Sunday, August 8, 2010

TiDuR ? = Takot !






(5.12 am) Aku dah mengantuk =(
tapi takut nak tidur <---mesti orang kate aku benggong bila aku berjaya menerbitkan statement nih kan? HAhahah..takot weyh nak tidur sorang-sorang <--walaupun bilik aku nih sebesar setengah kangkang kera.




Owh,rummate ku cik Purple pulang berhari raya sebelum ramadhan,meninggalkan aku keseorang selama 4hari 3malam dibilik yang ditaja oleh pihak kolej ini. <--cik purple,sila kesian dengan statement ini! Dan,aku dah lah manusia berhati kental(buat masa kritikal ini jer). Aku taktau datang dari mane formula takot untuk tidur.


Aku rase kalau aku berjaga macam ok sikit compared to tidur ,sorang-sorang. Kalau berjaga boleh la jugak dengar bunyi-bunyi lagu (hari ni dan semalam aku dgr lagu special k <--sila jangan jelos) Nasib lah ade insan yang tak puas hati ngan aku duk buat soal selidik. Agak terisi lah masa lapang aku nih..hahaha..credit to dotdotdot <--saya dah janji taknak mention name awak,so saya tak buat. Sila jangan marah =) apa-apa pun suara awak sangat sedap..ngehngehngeh..ini bukan bodek macam semalam ek =)


eleh,kalo mention pun bukannya awak baca..eh,jap gi kena seligi?ek betul ke perkataan nih?talak ingat wooa =) enough! (aku sudah mula merapek)



Pulanglah cik purple ku,
oh hentikanlah meninggalkan ku,
Pulanglah oh pulangkan lah pada ku
Ku pulangkan katil tilam mu
Yang dikau tinggal tanpa relaku
Bebaskanlah maafkan daku, oh rummate...



sori,saya mengalami simpton tak betul dek tak tidur malam..hek!

at diz time..tengah tunggu dapat link zaul punya blog..dia dengan gigihnya meminta tunjuk ajarku (konon..ayat poyo,nasib lah zaul..blog aku,suka suki aku lah kan nak tulis ape)


OK,subuh sudah~ sekarang aku rasa ok kalau nak tidur,sebab hari sudah siang --->kalau takot jugak,memang kena pindah rumah orang sakit jiwa lah kot aku nih .. eh,tapi masa dulu-dulu,awal-awal kejadian dulu takut gak. grrrr..lupakan.


SUDAH!
saya beransur dulu eh..
Jemput-jemputlah yer. Nanti saya bangun saya reply =)






2 comments:

syida_wani said...

cik purple kembali!!!!!!!!!!
hehehe..
i blik awal sehari tw...
wey, paragraph ttg 'kredit 2 dotdotdot' 2 hape? n saper?

MyraLove =) said...

cik purple,
dotdotdot <-- hanya boleh ditulis bgt je..
takleh lebih2.
nanti,kalo ade orang saman i..tak ke i masuk majalah3 minta ehsan nak bayar denda..ahak

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails