Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Wednesday, August 11, 2010

WANITA : Laurier =)


Salam semua,

Macam mana puasa anda pada hari pertama,ok? Alhamdulillah=)
Ok,ini entry ke- 3 cik MYRALOVE berkenaan isu WANITA..isu lah sangatkan..ahaha..lelaki pun boleh baca. Untuk anak-anak perempuan dan isterimu(tak boleh dauble)

Sekali lagi cik MYRALOVE dapat free benda nih (saya suka benda free comel ) Dah alang-alang orang nak bagi,kita terima je kan..bukan susah pun,ambik je. Diorang nak promote product diorang..kita terima aje. Pastu,saya tolong promote kat sini pulak. (ish,patutnya kena bayar nih =)

Sangat suka kumpul. Yang dapat free haritu pun tak guna lagi..Lebresse..harini dapat LAURIER pula. suka-suka. Jom tengok-tengok,gambar jelah =)





Ini yang Biasa punya


Ini yang ada gel =)


Banyak kan..ehehe

4 comments:

zUnUrAiN said...

hehehehe....td aku x g pun ambik ...x sempat..hu3

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

bak satu kat sumi? :P

MyraLove =) said...

RAIN,
rugi2..haha,aku kalo benda2 cam gini mmg cerah mata *memalukan* hahaha

Sumi,
nak ke?mai la ambik..hehe

:: yunkyuk :: said...

nice entry~
salam ziarah dr follower bru anda~ :)

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails