Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Wednesday, July 7, 2010

Kek Cokelat =)


weeee..inilah hasil kerjaku setelah hampir 2bulan bercuti. Ceh,macam lah hebat sangat kan?hahaha. Ok. Actually,ini percubaan aku yang ke berape ek??2 kot..hahaah.

Mesti pelik kan?kenape lah kek aku nih sebellah je. Hahahah. YELAH..aku nih baru belajar macam mana nak buat kek cokelat ni. Aku suka makan,tapi tatau camne nak buat jadi sedap. dapat resipi baru...aku try la.

tapi,macam biase lah..aku akan dibuli oleh bro-bro aku yang ala-ala chef tu..huh. ini pun tinggal setengah sebab diorang cakap tak sedap cokelat topping yang aku buat tu. hohohoh. memang pun. tapi correction sikit,sedap cumerrrrr cair. hahahah. dah macam makanan berkuah pulak

Aku pun pelik,dah dua kali buat dalam mase 3hari..tapi cokelat tu tetap macam xjadi. hekhekhek.

itu pasallah untuk kali kedua nih,setengah je aku taruk cokelat nye. y setengah lagi tu,cokelat aku xmasak lagi dah habis. konon kek aku buat tak sedap...tapi sekejap je dah habis. kuikuikui.

dah lah..setakat ni saje yer cerita kek cokelat aku nih. sape nak wat tempahan boleh hubungi aku.

2 comments:

Anonymous said...

xsdp pon....

=) said...

hencik rozee..u jangan jelos sama saya punya kek. u jugak y makan banyak2 tu

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails