Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Wednesday, July 28, 2010

Nak Kaya?jom ber-TEKLA






Pernah dengar tak TEKLA? Hehehe..aku pun baru dengar 2minggu lepas kot. Ok,hari ni aku dah tahu sebenar-benarnya apa itu TEKLA. Agak terkejut bila dengar wakil dari TEKLA tu cerita. Rasa-rasa macam nak berhenti belajar pulak (hiperbola pulak kan).





Kata wakil TEKLA yang ajar kitorang tadi,diorang menggaji pekerja yang tahu mengendalikan software TEKLA ni dengan gaji sebanyak 7K. Menarik kan?just tau macam mana nak operate that software je.




Memang sangat-sangat teruja. Barulah aku tau macam mana design satu-satu structure tu. *malunya* sangat BEST! dan yang paling best, sini je yang ada slot TEKLA. u lain takde - kata diorang lah -






maka,jom kita belajar TEKLA yer..Tapi,kalau nak masuk kelasnya agak mahal,ribu-ribu jugak la katanya. Tatau la kan..orang tu yang cakap(kalau dia tipu pun,aku caye gak la) =)





p/s : Ini bukan hasil kerja aku ek (sangat hebatlah kan kalo ini aku punya). Aku cuma belajar basic je tadi..macam gambar beam and column kat atas tu =)

2 comments:

Unknown said...

tahniahla..dpt belajar tekla..aku guna tekla 2thn..lpas tu aku masuk firm arkitek dh xjumpa tekla..rasa syg plk tinggal lma bnda nie..apa pn tekla the best software yg pnh aku guna

MyraLove =) said...

sayangnye tinggal. aku pun blaja bukan main lagi..tapi keje xguna pun..nama pun duk site :')

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails