Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Saturday, July 31, 2010

Permintaan Melampou!!




Permintaan melampau?memang pun. Permintaannya sebab aku nak penuhi segalanya. Aku dah tak tahan. Dan tak tahu dah macam mana lagi aku nak pusing-pusing cari penyelesaian kepada masalah-masalah ini.

huk..ayat tragis kan..grrrr. Otak aku tak berapa nak boleh terima..dah lama aku tak belajo kimia nih..haiihhh,gaimana sih =(
Minggu add and drop baru seminggu tamat- tapi aku dah mula menyetadikan diri <-- gila rajin kan?hakhak..sebelum nih nak exam baru stadi..huhuh..saya sangat baik sem ni =)

PERMINTAAN aku..SAPE-SAPE YANG ADA SOLUTION MANUAL buku ni...aku naaaaaaaaaaakkk. Aku sangat-sangat tatau camne nak buat most of da quest. Grrrrr. sobsob =(

Kenapelah buku nih tak sediakan jawapan untuk probs yang dia bagi?haiiih

sobsob =(



Ini baru 1/5 assgnment yang aku kena buat (da highlight one).huhu

No comments:

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails