Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Monday, July 26, 2010

Masyuk! akaun nuff semakin masyuk!



Aku sangat teruja dan err..ape lagi ek?itu jelah kot,sebab hari ni letih sangat so tak boleh nak feel sangat(boleh ek?)Apa-apa pun,akaunku melonjak2 bagai popcorn!

haha..whateverlah. Hari ni mau cerita pasal sikit pasal aktiviti aku sepanjang hari. Walaupun satu hari takde kelas,tapi daku sangat keletihan. Keletihan menguruskan minggu PROMO khas untuk persatuan yang AKU SAYANGI cangat-cangat! enough!!hahaha




okek..about the nuffi..hurmm..aku pun tak sangka akaun aku boleh melonjak2 macam popcorn yang baru masak...bleh terima ek?hahaha..korang bayangkanlah. Walaupun takdelah sampai beribu2(waah..sangatlah hiperbola) tapi,lebih dari sepuluh kali ganda dari minggu lepas kot peningkatannya (jangan bayang lebih2 yer..y penting,jangan hiperbola. walaupun ayat aku nih terlebih hiperbolanya)

Kalau minggu lepas hanya menunjukkan 3line jer..minggu ni sampai 19 line..ngehngeh..saya seronok-seronok =)





p/s:akaun nuffi baru naik sikit,dah papar gambar kereta..berangan..basikal pun tak lepas kot lagi..hahah

4 comments:

princeduyong said...

waaa...tahniah..tahniah....

REBUNG SUCI

MyraLove =) said...

princeduyong,
thanks..thanks..hikhik

Hariz said...

Hahahaha

New Entry Prof-Hariz
Buku Baru Tahun Baru

Anonymous said...

apa y lawaknya hariz?i dah bc n3 baru u tu..good..good..hehe
-myra-

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails