Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Thursday, July 8, 2010

RAMLI AWANG MURSHID =)

Saje je nak letak entry ni. Pagi tadi aku tengok novelis yang aku minat ni kat SPM(selamat pagi malaysia!).

Kalau tak salah aku lah,dia dapat anugerah ape entah (aku tak dengar sangat tadi..hehehe). Novel-novel tulisan beliau memang lain dari novel lain. memang thriller habislah.

Contohnya,RAHSIA PERINDU, baca novel tu aku rase dengan aku-aku tak betul. bukan ape,sebab semua orang aku teka dialah pembunuh. bila keluar watak lain,watak tu pun aku rase dia yang pembunuhnya. alih-alih,yang tak disangka-sangka itu yang berlaku. Lagipun,penulis sendiri pun cakap dia pun macam ade gangguan jugak masa nak hasilkan novel tu. tapi katanya,itu mainan minda kita je.

Tapi,apa-apa pun..buku-buku RAMLI AWANG MURSHID memang bestla. cuma aku je tak berkesempatan nak baca yang lain tu,lagipun..yang lain tu,aku tengok cover dia macam takut jer..hehehe.



ni saje nak eksen novel-novel dia yang aku dah baca. hehehe.


PEI PAN ni,aku dah baca mase aku skol rendah lagi. Aku tak sangka pulak ni novel biase,yelah..sebab aku jumpe novel tu dalam lbry skol,ingtkan ilmiah punya. Apa-apa pun,best! tetap penuh debar,pasal kes pembunuhan jugak rasenya.=) saya galakkan anda membacanya. =)



BEST! takde perkataan lain dah..hahaha. Sangat suka ini RAHSIA PERINDU!




BAGAIKAN PUTERI ini lagi lah best!!!!!! 100x best nih. hahaha. Dalam episod Laksamana Sunan ni..novel ni je aku tak beli. tapi,akan ku beli jugak untuk lengkapkan koleksi aku=) Sukalah SUNAN


CINTA SANG RATU.
Suka SUNAN dengan SANG RATU. sweet=) tapi paling suka,sunanlah..hahaha


HIJAB SANG PENCINTA ni aku baru habiskan. dah beli cinta sufi baru aku habiskan yang ni. sebab adik aku kata SUNAN MATI. aku jadi takde mood nak baca.hehehe. tapi,disebabkan aku tau ade sambungannya n aku dah beli pun,aku pulun cepat-cepat nak habiskan


CINTA SUFI ni,aku tengah baca. baru sampai part bangsa polip tu.=)

No comments:

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails