Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Friday, July 23, 2010

Wanita : LIBRESSE


~Absorption Is Nothing Without Fit~



Sedikit pandangan dariku. Disebabkan tadi dapat free 1kotak masa lalu depan library tadi. Sekali tengok..sangat banyak dalam kotak tu...SAYA SANGAT SUKA. mengkin sesetengah orang tak pernah try brand ni..and baru nak try bila dapat free tadi (contohnya rummateku..hehe )






Tapi aku dah pernah try..kononnya nak beralih ke brand yang lain sebab orang-orang cakap brand yang aku guna tu tak elok (ada bahan chemical) walaupun brand tu sangatlah femos.

So,disebabkan aku tengok bungkusan dia SANGATLAH LAWA (Hijau kan) aku pun beli. Mula -mula beli sangatlah terkejut,sebab aku beli yang SLIM (hijau tau =) ) tapi, SANGATLAH BESAR(panjang) ingat tersalah beli dah..hehehe





Tapi siyes,LIBRESSE best! jom pakat-pakat try =)
saje-saje share dengan kawan2 =)




~Absorption Is Nothing Without Fit~



p/s: sorilah kalau ada lelaki yang baca kan..dah cakap kat atas WANITA =)

13 comments:

cikgu isza said...

teringin lak nak tgok bagaimana rupanya. kang jadi sendor pula..

MyraLove =) said...

bagaimana rupanya?maksudnya dalam dia ke?heheeh..ok je dalamnya...macM biasa...best!hahah

I n n z said...

x boleh pakai laa.
melecet .
saket ouhh xP

pilotHans said...

fuh, mende ni pun kene chomel gak..next time i try to buy 4my sis..see her response..haha...

MyraLove =) said...

innz,
alala...ciannye =)

MyraLove =) said...

pilothans,
mestilah kn chomel..kalo pmbelinya mcm saya..asal comey je..mesti tertarik..hehe
try2..haha

kerangRebus said...

best ke brand nih?xde miang2 ke pe?=_=

MyraLove =) said...

kerang rebus,
ok lah..best.nak basuh pun senang. =)

NaZrAH said...

kah3...jum gune librese3..shaz blje..nk jugak..nk jugak..kih3

MyraLove =) said...

irah,
bleh..bleh. nanti aku pos ke sarawak yer!
ko tunggu tau.hahaha
tapi insyaAllah sampai lepas ko masukkan duit dlm akaun aku..hahahaha

NaZrAH said...

amboi..kudukut..ala shaz klo ko wat ni as hadiah befday aku...kan bgs .aku tak kesah pon wakakkakak

MyraLove =) said...

irah,pecah rekod nanti..tak penah2 org bagi hadiah pads..malu satu seantereo..hahah

NaZrAH said...

xpe aku tak kesah janji ko bg pad tiut2 itu ngeh3

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails