Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Tuesday, July 20, 2010

Akaun nuff ku Sudah Bertunas! =)

Aku sangat teruja tiba-tiba bila bukak akaun nuffnang yang sudah lama tidak dibuka dan berhabuk sudah itu, terklik la pulak dekat EARNINGS tu. Sekali angka yang sebelum ni tetap setia O sudah berubah bentuk.


Walaupun tak banyak,tapi at least ada la jugak kan untk permulaan. Kawan-kawan aku pun turut bersemangat mengaktifkan belog mereka..hahaha =)



sebenarnya aku punya plan malas nak letak entry malam ni,sebab aku nak concentrate pada aku punya penulisan(macam sekema je ayat daku ini). CERITERA aku di blog exclusive yang satu lagi tu sudah lama tergantung tidak bertali.

Tapi,baru beberapa perenggan,aku sudah rasa malas. Tak boleh nak masuk,terasa otak sangat membeku plus dengan cuaca yang sejuk ni. Tah ke aku yang nak demam..tadi main ujan =(


Jadi..conclusinya,marilah kamu-kamu semua mengklik banner nuff saya diatas..kita sama-sama klik. muafakat membawa berkat =) ok?kira win-win situation la ni. jangan lupa tinggalkan jejak anda,supaya saya boleh bermuafakat kepada belog anda pula =)

2 comments:

cik panadol said...

sikit2 lama-lama bnyk la nnt...aku punye earning pon ciput2 je naik tiap2 minggu....

MyraLove =) said...

cik panadol,
yelah..kena banyak bersabarkan..hehehe
kita kena ikut pepatah 'sikit-sikit,lama-lama jadi gunung!' =)

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails