Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Sunday, July 25, 2010

WANITA : Kotex Luxe


'Kotex LUXE ultrathins pad gives you breakthrough Fusion Technology combining dryness and comfort with just 1pad. No more compromises!'


Ok,nampak tak kotak pad femos ni. Lawakan =) special edition tau! Hahaha. Disebabkan kotak dia nampak CHOMEL (gandingan hitam dan pink) so aku pun belilah walaupun aku memang dah bercita-cita meninggalkan jenama ini. Hahaha.


Kata akak yang jual benda nih kat tempat aku beli tu (guardian dekat kl sentral) 'dik,ini edisi terhad,rugi kalau tak beli..comel kotak dia'..waaa..aku bukan boleh tengok benda-benda chomey Macam aku terus teruja. Tapi tak selalu la (time jadi 'orang kaya' jelah)


Walaupun dalam tu cuma ada 5 ultrathin (23 cm) dengan harga RM 3.90..aku beli lah jugak,nak buat koleksi...hek! lepas nih dah takde (kata akak kotex tu)







p/s: sori lah yer..aku nih asyik citer pasal benda2 camni je kan. Ahahaha..bukan apa,sebab aku rasa lepas aku snap benda2 yang sedia ada comey nih bertambah comey. Itu yang aku letak enty pasal benda nih lagi. Next entry aku nak discus pasal masalah wanita. masalah ke?lebih kurang la.

No comments:

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails