Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Monday, July 19, 2010

I ♥ make up =)

Aku sebenarnya tersangat la rasa rimas malam ni. semua benda aku buat rase tak kena. Rase macam nak jerit-jerit pun ada. Dah try Nyanyi-nyanyi tadi..tak boleh cool jugak. Then my roomate cakap, "jom main makeup- makeup nak?"


hahaha..macam budak-budakkan? tapi,nasib la..janji aku dapat hilangkan rasa rimas + strees (tah pape..study blom start lagi dah stress!)


ok!contest ni dibuat oleh cik intanadia . Bila dah main-main makeup nih,aku teringat la kat contest yang aku penah tengok ritu. tetibe pulak rase macam nak join. apa-apa pun,i love makeup. =)




inilah diriku yang kiut lagi comey setelah bermakeup.
Pergghhh..tak boleh blah statement puji diri sendr aku ni. =)


ini bukan gambar yang aku snap lepas main makeup2 tadi eh. Ini gambar kenangan suatu waktu yang sangat sweet dulu. =)



Alatan-alatan yang digunakan?

Mula tu aku pakai krim hazeline snow..ahaha
Magical makeover BB Cream
Bedak compact MIYAMI(kemana2 sahaja akanku bawa)
eyeliner colour sense
Mascara colour sense
eyeshadow colour sense
lipstic loreal



oklah...jadi...afundi lah saya =) "menawan kan senyumanku" <--- my tagline..menggelikan pun ada. Kawan2ku,jangan terkejut tau.Aku ada masalah jiwa sikit malam ni nih. Hoh! =) p/s: Mari join ramai2 contest nih. Klik bnner kat sebelah tu ni eh =)

3 comments:

intaNadia said...

thanks for joining and good luck dear =)

nn said...

good luck :)

MyraLove =) said...

thanks intanadia and nn...nn,vote for me k..hahaha

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails