Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Friday, July 23, 2010

Jom LETIHTHON


LETIHTON? Tau tak apa itu LETIHTHON? Berminat?kalau nak join,leave ur comment ye. =)
LETIHTHON ini diorganize oleh sistem pendaftaran UM!grrrrr..menarik!(lah sangat)


Jap..sebelum tu nak cerita macam mana aku boleh terbukak hati nak join LETIHTHON nih. Nak dijadikan cerita..sangat-sangat memalukan,aku telah lari dari kelas yang sangat horible! huwaaagghh..Effective Presentation Skill..menarikkan tajuknya.


Banyak sangat masalahnya,dah banyak kumpulan yang aku daftar then aku tukar..sebab aku TAKOT,KELAS TAK BEST,CLASSMATE YANG MENAKUTKAN AKU dan banyak lagi.


Hari ni,elok2 dah masuk kelas.sekali tengok orang2 yang sama kelas dengan aku tu macam bakal mengundang perkara y tak diingini..aku cepat-cepat keluar,siap cakap salah masuk kelas..MEMALUKAN!!!


Kemudian berlari pulak ke SKET! jauh tu..dah macam orang sengal je aku lari dari medan perang!hahaha..letih!!!!

4 comments:

suhaida shukor said...

What is letihthon.. btw, i graduated from um too. ada eh? hehe.. just curious

hazman aka species1980 said...

Lorr... kes melarikan diri rupanya.... hehehehehe

MyraLove =) said...

suhaida shukor,
hehehe..xde pun sebenarnya. i stress sgt dgn sistem baru kat um sekarang nih,nak apply extra jam kredit pun tak boleh..lepas tu banyak sangat masalahnya..sistem bertukar menjadi lebih rumit..itu y letih tu..hahaha

MyraLove =) said...

hazman,
eh..xdelah sangt..itu menyelamatkan diri..lawak pun ade gak..haha

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails