Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Wednesday, July 14, 2010

GEMPAR!! : Makassar muncul!!


Walaupun agak berdebar,tapi tabahkan hati untuk menghadapi.
boleh...kita boleh punya!

Itulah antara kata- kata motivasi untuk diri sendiri. Nak jadi wakil nak 'sambut' students dari luar ni bukan senang,plus ada diskusi lagi. BERPELUH la jugak walaupun dalam bilik persidangan tu guna aircond paling canggeh sekali. HEK!

Nak mula je susah..sekali dah bukak mulut,lepas tu macam ringan la pulak mulut aku nih nak terbukak..tambah lagi yang berdiskusi or yang jawab persoalan aku tu cowok yang AGAK ganteng (ek?betul kot ejaan aku nih). Ikut hati banyak je na tanye,tapi masa tak mengijinkan...pewwwwh =)

Tapi,apa-apa pun..kedatangan kawan-kawan dari UNIVERSITAS HASANUDDIN, MAKASSAR amat-amat dialukan. Seronok bangat sih ketemu sama kalian =)

Langsung, kalian pula nuggu ketibaan kami disana ya...ehehehe (ok tak aku cakap ..hekhek)











5 comments:

cida said...

amboih...ganteng ker...ganteng lg yg muka cm paan...xpon kembar yeu harng ke...
aduih..yg muka meced tu jgk pilihan ati ko...
xpe2..i support u...hahahaha

=) said...

hakhak..dah dia jer berjaye jawab soalan aku,mesti la dia pilihan ati aku..pewww
n..xkan na ambik adik2 kot..mestilah y meced..kehkeh

Full Time Muslim said...

gatai2....

zaza said...

perhhh!! speaking indon tu..
mcm dh pro jer.. hehe

=) said...

full time muslim ,
xpe..gatai sunat (ek?ade ke?hahah)

zaza,
hahahha..prosak ade la..nak belajar tak?nanti saya ajarkan..free jer..ngeh2.

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails