Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Wednesday, September 22, 2010

Sayang Kasih Cinta Suka

Kenapa kalau orang yang kita sayang marah kita,
kita akan rasa nak nangis or senang cerita~nangis terus?

Kenapa kalau orang yang kita
kasih,
tak nak layan kita sama ada layan kita berbicara or layan perangai kita,
kita rasa sedih dan tersisih?

Kenapa kalau orang yang kita
cinta lupa birthday kita,
kita rasa dia kejam?
*betul ke?~sila percaya sbb benda ni ada*

Kenapa kalau orang yang kita suka tiba-tiba bermesra dengan orang lain,
kita tarik muka masam?

Kenapa kalau orang yang kita
sayang bila kita call or msg dia tak rep,
kita rasa nak pijak-pijak je henset dia?

kenapa kalau orang yang kita
kasih tak boleh ada masa kita perlukan dia sangat-sangat,
kita rase macam nak jerit je biar dia dengar hati kita nak cakap ape?

Kenapa kalau orang yang kita
cinta selalu nak merajuk-merajuk dengan kita,
kita rase dia comel?
*yeke?*

Kenapa kalau orang yang kita
suka senyum kat kita,
kita rasa sangatlah bermakna?


kenapa? kenapa?kenapa?
sila jawab..hahaha

sori lah,takda benda nak buat walaupun kerja bertimbun-timbun. sambil BW tadi,banyak yang buat pasal hati dan perasaan..tiba-tiba rasa nak wat conclusi
*ek?*



8 comments:

tomo said...

Siapakah dia?yang terkasih?
Hehe
jadi sedih membacanya

misyamissyou said...

aah..rase sedih plak bace...org yang dimaksudkan ni pun kadang2 tak tau yg kite rase mcm ni....hurmm

MyraLove =) said...

tomo,
siapa dia?tiada siapa =)
sedih ke?tak sangka pulak..hehe

MyraLove =) said...

misya,
tulah pasal..adakah kita yang kena bagi tau?hehe..pelik la tu =)

sumpit said...

itulah namanye perasaan...bile dh kawen nanti lagi la kuat rasa tu..hehehe tp jgn diikutkan sgt.... sesekali xpe

MyraLove =) said...

sumpit,
yeke?haha..mungkin lah kot
tak tau la pulak kalo lepas kawen tu..

tomo said...

Ingin bunuh diri saja rasanya jika orang yang kita kasihi cuek tidak respon sama sekali.

Kesal rasa hati bila mengingat hal itu kawan

MyraLove =) said...

tomo,
waaa..jangan lah sampai macam tu sekali. takkanlah sampai nak bunuh diri. hentak-hentak kepala kat dinding sikit pun dah ok kot =)

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails