Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Sunday, September 5, 2010

Lady Gagah menangkap ULAR =)

WAAHH..gagahnya dia!pegang kuat-kuat!
nanti terlepas pulak..



sudah terkulai kah kamu?





abah: jom tengok kolam baru kat belakang
aku: kolam?(rasenya tadi dah tawaf..kenape macam tak nampak pun..almaklumlah..dah 2bulan lebih tak balik)
-----
aku: waaaa..bestnye..ade ikan ke ni abah? (sebab abah cakap baru 4 hari rasmi)
abah: (senyum)
aku: eh..tu...errk!BELUT!
----
Mula-mula seekor je yang aku nampak. Sekali bila abah angkat papan-papan dalam tu..pergghhhh..sangatlah banyak!





aku:eeee..geramnye...rase macam nak..
abah:berenang?
aku: gulp (takkan sampai macam tu kot)..man-cing?(pilihan jawapan yang paling tepat)
----

tapi..akhirnya..disebabkan terlalu geram..hilang rase geli geleman aku tuh..memang seperti yang abah sangka..haaaiihh. Aku suspect la kat diri aku nih.opss..tapi i tak la berenang..cuma 'menyeluk' je dalam kolam tu =)












Tolonglah..aku sendiri tak boleh caye macam mana aku boleh tersenyum lagi..aku kah itu yang sangatlah selebek itu?grrr!
Weyh..siyes..aku sebenarnye,kucing pun aku geli tau..macam mana aku boleh pegang benda nih..mungkin sebab time tu aku nak posing. Sebab aku nih gila bergambar sikit..dushh!!

Tapi,ape-ape pun. Aku anggap itu pengalaman.
mampu ke aku pegang lagi?grrrr..not sure! =)

p/s:so..pada siapa yang teringin nak beli,boleh roger2 aku yer..sekitar KB =)hahaha...boleh pulak buat iklan kat sini. suka hati aku jer..sekali ayah aku tak bagi jual..padan dengan muka aku!
err..sedap ke?sori..saya tak makan..so..xleh nak dscribe sedap ke tak..grrr =)

14 comments:

Marsita said...

ular ke belut ni? sy follow awk, ke-125. jemputla ikot sy ye....tq

misyamissyou said...

ingt ular betul tadikk..uhukk..tak geli ea?

MyraLove =) said...

marsita,
belut ni =) ok,nanti sy terjah =)

misya,
geliiii..tapi tatau la hari tu makan ubat ape..rasenye bebas dadah dah..grrr..siyes..bila tgk balik ppun rase xcaye

Khumaera Ismail said...

wow..lame ta pegang belut..mase kecik2 suke mancing dpt belut..goreng pun sodap :)

Rina (◕‿◕)✿ said...

wuuuu lembik22

Sharkox said...

Hei, tak geli ke main belut???haha
Gagah Sungguh!! Saya pun tak berani nak pegang..heheh
Entri terbaru Sebab kenapa raya tahun ni tak sama bagi seorang Jejaka Hensem

Selamat hari raya!

MyraLove =) said...

khumaera,
waaa..makan ke?bagus =)

MyraLove =) said...

rina,
yup mmg lembik..tp saya sendiri tak sangka boleh pegang..coz sy nih penggeli sikit..kucing pun cannot go sebenarnya..hehe

MyraLove =) said...

sharkox,
hahaha..geli lah..tapi tah kenape berani pulak hari tu..siyes kamu tak berani?ahaha..lawak pulak..tak tercabar ke? =)

farah wahida said...

eee Ya Allah geli i!!!

diriku said...

cam belut je..he2

miszlullaby said...

itu belut kan..kiki

pilotHans said...

gulp..i pun geli..laa slama ni abah u bela takkan tak perasan, ni brape tahun tak balik kg ni? ^_^ ni nak wat keropok ke ngap ni? i wonder..

MyraLove =) said...

pilothans,
takdelah lama sangt xbalik..tp lama la jugak =)
wat keropok?euuwwww

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails