Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Friday, September 3, 2010

Saat Hatiku BERDENTUM =)


Saat tirai pandanganku berlabuh kewajahmu,
Aku beku.
Saat kelopak mataku bergerak-gerak
menyakini ianya bukan mimpi,
Aku cair.

Disaat pandangan pertama itu,
Aku yakin itu kamu!
AKU YAKIN!
Hanya hati yang mengetahui

YA!
Hati tidak bisa berdusta.
Hati pandangannya menembusi hijab antara kita.

Saat kau memandang seakan mengerti,
Jantungku berhenti dari litarnya.
Saat gegendangku menangkap suaramu,
Tulang temulangku seakan rapuh.

Saatku dapati dirimu masih disitu,
Sel-sel badanku semakin bertenaga.
Saat kau berjalan sambil memandangku..
Dunia ini seakan sepi.
Saat kau menghadiahkan senyumanmu untukku,
MASA SEAKAN BERHENTI!



Mengapa harus terbitnya formula sebegini?
siapa kamu?
Dari manakah kamu sebenarnya?
Kutub utarakah?
Atau dari kutub selatan?

Aku bingung memikirkan dirimu
Dan aku semakin sakit memikirkan diriku
Kenapa aku harus begini..?


=)
mode: tiada motif.

Alasan: Sakit hati dengan BB..lembabbbbbb!



2 comments:

نورازرين بت عريفين said...

Bermadah pujangga ko..wah2.. tuju kat sape tu ek..ehem2..yg hr tu ker :)

MyraLove =) said...

hehehe..aen..xdelah
ni aku karang time melangut kat lcct aritu..ingt nak masukkan dlm ceritera aku tuh..tp cam xkena jer..itu y aku campak kat sini.. =)

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails