Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Saturday, September 18, 2010

Air tangan seorang isteri

Sesi percutian raya ku sudah hampir tamat..argggg..takmo balik kolej lagi =( . Sangat malas nak balikkk sebab kena naik bas!! benci!benci!banci! =)

ok,now nak show off *ekk!* inilah hasil tanganku untuk raya kali ni. Baca sekali lagi...HASIL TANGANKU. Sebelum nih,bukan nya aku tak pernah buat kuih,pernah jerrrr..guna jari jer..tunjuk-tunjuk tu kira buat lah kan :)
Luper pulak..tajuk aku sangat-sangat gempaK kan..hahaha =)



First,KEK LAPIS OREO *sedap-sedap* janganlah gelak! aku tau la macam tak lawa sangat rupanya,tapi sedap ooo. Biasalah,first try memang ade cacat sikit. Tapi,nak cita mai kat hampa semua..kek nih,laris tau..ahak!

Aku dapat resepi nih kat blog cik mat gebu kot..try la sebab memang berhajat nak belajar buat pun =) dah pass kan?yes! boleh kawen!

next, errr..BUAH ROTAN. simple but leceh. satu hari aku menggetel. Nama pun aku sorang je y buat. Sampai tertidur -tidur aku kat dapur.



Yeah,yang paling suka..ALMOND LONDOOON. First percubaan jugak. Pandai tak saya?hehehe. Belajar buat dari kawan mak,melalui telefon jer. tak sampai 5 minit dia bagi arahan. trus aku buat...den,ta-da...jadilah..hehehe.

Esok nak buat lagi,untuk bekalan pulang ke tempat perantauan coz nak bagi orang rase..AHAK!
Yelah..yang buat sebelum raya dah habis =) *ka-ching-sedap la tu maksudnya*

HEHE..ini lah dia. itu je yang aku mampu buat, yang lain semua tunjuk. tak terkejar aku nak buat banyak2. My mum tersayang sibuk jahit baju. so terpaksalah aku buat. lagi pun,bab-bab kek memang 100% mum bagi kat aku. =)
but,ketupat and so on..not mine la..grrr..hancuss.

So?saya yakin! hahaha..yesss DAH PASSS NAK KAWEN NI =) *statement menggelikan*

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails