Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Thursday, September 2, 2010

APAKAH? atau MUNGKINKAH?




Saya ngantok dan letih. Tapi barang tak packing lagi..huhu..yeyeh..lebih kurang 16jam lagi nak sampai umah. mudah-mudahan perjalananku ini selamat dan di berkati. =)

Ngantok!semalam tidur berape jam jer..adeyh..semua gara-gara Steel Work la ni.. Lepas subuh baru boleh tidur kejap tak sampai 2jam..pastu g kelas. HUhuhu.

Ok..Walau pun letih..actuli rase macam nak demam *gatai* hahah..mesti pelikkan..ok..tadi..saya nampak..adush..macam terberhenti je jantung aku nih mengepam darah. Tiba-tiba aku rasa panas dalam cuaca hujan ditempat yang terbuka. Hahaha..ok..sambung lagi..



Aku rasa sangat panas walaupun aku terasa tempias hujan.
Suhu badan naik mendadak.
Tapi bibir,tangan dan kaki aku macam vibrate
APAKAH INI?

teh ais yang aku hirup tak terasa mengalir ditekak.
Macam takde apa-apa yang aku telan sebenarnya.
APAKAH INI?


Aku rasa macam suasana time tu sunyi sepi sedangkan aku kat cafe sebenarnya.
Aku rasa macam energetic sangat sel-sel aku bergerak,
tapi sebenarnya rialitinya aku macam kaku sangat kat situ.
APAKAH INI?

Aku sedikit berduka cita mulanya.
Disaat akhir disini,
Aku tak dapat mendengarnya.
Tapi tiba-tiba terasa bahagia sangat.
Walaupun figura itu hanya firasatku yang mengiyakan *tak faham tak pe*
Sungguh yakin!
APAKAH INI?


Angin yang menampar lembut bagaikan penghubung kehadirannya.
Irama hujan bagaikan alunan suaranya.
Tempias yang menghampiri bagaikan penyambung liputan mayanya.
MENGAPAKAH BEGINI?
APAKAH INI?



APAKAH SEBENARNYA FENOMINA INI?
NORMAL KAH IA?

ATAU GILAKAH AKU?
APAKAH?



tapi..yang penting aku gembira.
Kenapa gembira?
ENTAH!
Walaupun sekali
Biarkan~
Mungkinkah penyambung itu tidak mungkin lagi menyambung liputan maya ini
BIARKAN~
AKU PASRAH ~





Maaf kepada sesiapa yang rasa ayat-ayat aku nih macam orang gila tak pandai buat ayat =)
Biarkan. Saya faham. anda tak faham..kiranya anda blom tiba ke level yang sepatutnya.
Teruskan berusaha =)


8 comments:

syida_wani said...

perghhhh!!x bley bla hyperbola...

misyamissyou said...

wah! sah ni..sah!! hehheee

MyraLove =) said...

wani,
aku berpeluh tadi bukan sbb main bola pun..duduk2 jer

Misya,
tak cukup saksi cik misya oi..hahaha

iRfan Johan said...

hati2 blek raye...:)

FloEllen said...

sedih juga sis....hehehhe....best n3..walau ellen kurang faham tp cukup hebat kata2 dlm n3 ni..hanya mrk yg faham sj akan faham kan..hehehe

diriku said...

he2..ada maksud yg tersirat ke?

.s.o.f.i.a. said...

sumpah tak paham!!! =)

MyraLove =) said...

heheheh..sori la kalo tak paham..
agk sedikit carca marba..maklumlah luahan hati..ahaks!
=)

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails