Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Sunday, January 1, 2012

Kecewa lupakan,Mulakan yang baru =)

Selamat tahun baru buat semua. ^_-

Ditahun baru ni,ramailah yang duk buat azam baru.Aku?aha..pernah ke aku ada azam yer??deng!aku nih pelik sikit. Susah nak ber-azam2 ni Winking smile. Masa zaman sekolah dulu pun,time UPSR,PMR or SPM,bila orang tanya.. ‘ko target berape ‘A’ PMR?’ aku pikir.. ‘PMR aku 8subjek..mestilah 8A!kenapa pulak nak kena ada target-target nombor lain nih?’ deng!sekali lagi sengal~haha..

 

Okeh,berbalik kepada azam!!setelah melihat-lihat orang sekeliling menulis azam dan ditempekkan kedinding,cermin almari,cermin toilet semua..aku pun buat 1..haha..siap tulis dalam planner u~dah la memang tak sabar-sabar nak guna planner baru yang cantek tu Smile 

 

010120121774

(Peace!!saya punya azam in hangug language!correction,tulisan hangug,bahasa malay,english and hangug actually. So,sangat rare orang yang boleh bace or curi-curi bace..haha Winking smile )

No comments:

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails