Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Monday, November 4, 2013

Chance and choice

Nothing to do. Esok 1rumah mau berkelah ke Lata Kekabu except aku..aha!aku memang selalu sengal.Malas kot nak jalan jauh (almost 2 and 1/2 hours if konvoi ~kot) from Manjung la.

Malam tahun baru~
Azam sudah hampir setengah bulan aku tanamkan ",
Akan aku sematkan dan patri dalam otak dan jiwa agar hati tak mudah putus asa mengotakan janji pada diri sendiri itu..aha!

Malam ni, instead of ingat benda yang boleh mematahkan semangat untuk kejar azam aku, aku duk dalam bilik diam diam dengar lagu sambil reading2 sikit plus main game~ dah macam aku masa zaman belajar dulu laaaa..haha..free from masalah selain belajar ",

(Haip...jangan kata aku xbaik..dah ngaji tadi ok..ehe )


Nice quote,

Take the chance while you still have the choice

No comments:

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails