Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Tuesday, February 1, 2011

Mudah-mudahan rakan-rakan di MESIR selamat

Salam~

Dari pagi aku belek-belek internet naK tau macam mana keadaan di MESIR. Dalam hati,risau sebenarnya. Walaupun takde keluarga aku kat sana,tapi kawan-kawan masa kat MJSC dulu ramai yang belajar kat sana..alex dan mansoura. Sedikit sebanyak tu ada jugak risaunya.


Tambah-tambah lagi dengar cerita ada pelajar malaysia kena rogol. Tapi,check2 balik,itu pelajar indonesia. Ramai kaum keluarga tengah keluh kesah,menanti apa tindakan kerajaan. Apa yang kita boleh sama-sama buat waktu ni,BERDOA semoga semuanya selamat.


Hummm..untuk yang tak dapat nak hubungi saudara kat sana boleh try ini (cara untuk mengetahui perkembangan anak-anak si MESIR)

Semoga keselamatan umat islam terjaga~ameen

1 comment:

chairooL ruLez said...

kesian diorang kat sane...wuwuwuuuu

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails