Layout

Aku bukan suka berangan.Aku cuma ada angan-angan.Untuk cuba terbang ke bulan..haha =)

Thursday, January 14, 2010

Baru pada yang Baru


Sudah lama blog ni terbengkalai. Tak cukup 'baget' nak menghias. Masa sentiasa mencemburui diri ini. Ahha.. Tapi,aku masih lagi mampu menarik nafas. Walaupun tak sedalam sebelum ni.
=)

Tapi boleh la. Allah masih bagi aku,hamba-NYA yang hina ini sedikit kelapangan disamping memenuhi rutin harian yang sememangnya TERlalu padat.
Apa yang aku selalu katakan pada diri, 'SMILE JER..' Walaupun rasa streessssss.hihi. Yup! dats my slogan,cogan kata,moto,visi..or watever u'all call. Satu lagi..'HIDUP KENA CERIA'..aku selalu ingatkan diri ni, 'senyum wey..nanti orang kata ko sombong!' HAHAHA...

Jadi..moh la kite sama senyum...macam orang buat kempen pulak..ok!

No comments:

Jom Tengok Lagi ^_-

Related Posts with Thumbnails